Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Wizyta w JYSKu była bardzo szybka i przyjemna. Dotarcie do sklepu zajęło mi około 2 minuty, więc nie było potrzeby parkowania. Ale trzeba zaznaczyć, że w razie potrzeby jest kilka miejsc parkingowych dla klientów. Plac przed sklepem był wysprzątany, a drzwi wejściowe również były czyste. Tuż po wejściu zauważyłem pracownika, naprawiającego drzwi wejściowe, ale stał w taki sposób, że nikomu nie przeszkadzał. W środku było bardzo przyjemnie. Ekspozycja była bardzo przejrzyście poukładania i całość wydawała się być bardzo przestronna. W powietrzu unosił się przyjemny zapach, a w tle grała delikatna muzyka. Wynikało to chociażby z tego, że między produktami było czasem nawet 2 metry przerwy. Kiedy więc znalazłem interesujący mnie fotel, nie miałem problemu, żeby obejrzeć go z każdej strony. Zdecydowany na zakup, podszedłem do kasy, a tam młoda sprzedawczyni, która okazała się być wysoką blondynką, grzecznie mnie przywitała i zapytała "w czym może pomóc". Kiedy powiedziałem, o jaki model fotela mi chodzi, powiedziała, że upewni się tylko czy na magazynie towar jest dostępny. Wykonała szybki telefon do kolegi i powiedziała, że "są jeszcze 3 sztuki tych foteli". Poprosiłem o 2 sztuki, zapłaciłem 139 zł za każdy i otrzymałem fakturę. Pani się ze mną pożegnała, a ja poszedłem do magazynu. Trzeba było wyjść ze sklepu i podejść do drzwi obok, a tam już czuwał wspomniany wcześniej pracownik. Ubrany w strój roboczy, młody, niewysoki mężczyzna zabrał fakturę i po minucie miał już dla mnie fotele. Podziękował za zakup, a ja zadowolony poszedłem zanieść je do pracy.