Opinia użytkownika: Poziomka
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Moja wizyta w salonie Plusa wiązała się z uzyskaniem kilku informacji. Kiedy weszłam do salonu nie było żadnych klientów, za biurkiem siedziała tylko pani i pan czekający na klientów. W salonie było bardzo przyjemnie, czysto, a wnętrze było dobrze oświetlone. Konsultanci byli ładnie ubrani w koszule wizytowe i posiadali przypięte plakietki z imieniem i nazwiskiem. Powitali mnie miłym dzień dobry, sama wybrałam, że chcę uzyskać informacje od pani, nie od pana siedzącego obok. Jednak po kilku minutach doszłam do wniosku, że popełniłam błąd wybierając panią. O wszystko czego chciałam się dowiedzieć na temat aktualnej ofert, czy przedłużania umowy i jej zasad musiałam sama się wypytać. Ekspedientka odpowiadała na moje pytania dokładnie tak jak było wypisane to na stronie internetowej Plusa, więc niepotrzebnie straciłam czas, bo nic nowego się nie dowiedziałam. Kiedy zapytałam o nowy internet LTE pani poinformowała mnie, że w najniższej taryfie będę musiała zapłacić 60 zł abonamentu, ale to już od dawna wiedziałam. Konsultantka nie starała się jakoś rozwinąć swojej wypowiedzi, by zachęcić mnie do skorzystania z usług Plusa, odpowiadała szablonowo i mało interesująco. Kiedy poinformowałam ją, że chyba zrezygnuję z przedłużania umowy nawet się tym zbytnio nie przejęła tylko powiedziała, że jak nie jest mi potrzebny internet to mogę zrezygnować, a jak jest mi potrzebny to mogę umowę przedłużyć... Zupełnie nie zauważyłam u niej zaangażowania w obsługę klienta, nie chciało jej się przedstawić mi aktualnej oferty. Kiedy ze mną rozmawiała miałam wrażenie, że nie patrzy na mnie tylko gdzieś tam w jakiś punkt za mną. O utrzymywaniu kontaktu wzrokowego nie było mowy. Spędziłam tam jakieś 5 minut, ale tylko dlatego, że chciałam się o wszystko dokładnie wypytać. Ale i tak uważam, że było to strata czasu, bo równie dobrze mogłam posiedzieć przed komputerem w domu i dowiedziałabym się tyle samo.