Opinia użytkownika: Katarzyna_3137
Dotycząca firmy: Barwicka
Treść opinii: Do apteki udałam sie w celu zwrócenia maści którą zakupiłam kilka dni wcześniej .Przy zakupie ustaliłam z farmaceutą ,że jest możliwośc zwrotu leku ,lek nie był na receptę .Po konsultacji z lekarzem okazalo się ,że nie moge zastosować tego leku .W aptece znajdowały sie 3 farmaceutki jednak zadna z nich nie była zainteresowana obsługą mojej osoby (2 panie układały leki a trzecia zajęta była rozmową z koleżanką .Po 10 minutach jedna z pań zapytałą w czym może pomóc ,niestety po wytłumaczeniu czego oczekuje stwierdziła że nie może mi pomóc i poprosiła panią kierownik telefonicznie o przyjście do okienka .Czekałąm kolejne 10 minut po czym zjawiłą sie pani kierownik i nie przyjeła leku twierdządz ,że nie ma takiej możliwości .Nie pomogło tłumaczenie że wcześniej zwrot był ustalony a towar jest zapakowany tak jak był przy zakupe .Sraciłam czas i pieniądze .