Opinia użytkownika: Magda_162
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy infolinii banku Polbank. Zadzwoniła do mnie konsultantka obsługi telefonicznej banku z propozycją specjalnie dla mnie. Konsultantka przedstawiła się, zapytała się czy nie przeszkadza i czy mam teraz czas i możliwość rozmawiania. Zaproponowała aby, ponownie otworzyła konto gotówkowe w ich banku (zamknełam je gdyż bank wprowadził opłatę za kartę i konto nie oferując nic w więcej w zamian). Jednak oferta banku polegała jedynie na tym, że zwolnili by mnie z tych opłat zaledwie przez trzy miesiące. Nie zaproponowali zupełnie niczego sensownego. A jak zapytałam, czy jak do nich wrócę to mogę mieć w ramach konta bezpłatne wypłaty z wszystkich bankomatów w Polsce, to konsultantka powiedziała, że tak, ale dopiero jak go dopytałam o szczegóły to się okazało, że za to musiałabym jeszcze dopłacić (oprócz opłaty za konto i kartę łącznie 10 zł) dodatkowo 20zł. Podziękowałam, za taki powrót, powiedziałam, żeby więcej nie dzwonili z takimi "super ofertami". Konsultantka był mało przekonujący, nie wiele miała do zaoferowania i jeszcze zawracała głowę, niby super ofertą specjalnie dla mnie. Jedna wielka lipa i podpucha. Bank próbuje odzyskiwać klientów, którzy odeszli po wprowadzeniu opłat za wcześniej bezpłatne konta.