Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Od momentu wejśćia do sklepu spędziłem w nim ok 40 minut starałem się uzyskać pomoc od dwóch sprzedawców niestety na marne podchodząć do jednego sprzedawcy prosząc o pomoc odpowiedział "nie pomoge panu,ale pan sobie pójdzie do działu obsługi klienta i tam poprosi kogoś z działu" udałem się tam ,odeslano mnie na dział agd i kazano czekac .Po ok 15 minutach zjawił się sprzedawca który który prezentował towar z "instrukcjii obsługi" przy czym w sumie nie pomógł mi w wyborze dobrego towaru.Sam moment obslugi klienta przy kasie miły i szybki jedynie kasjer poprawił mi delikatnie wizerunek o firmie.Powrócę do tego sklepu tylko ze względu na niskie ceny ponieważ nad dobrą jakością obsługiklienta sklep musi trochę popracować.