Opinia użytkownika: spostrzegawcza_1
Dotycząca firmy: Deutsche Bank
Treść opinii: Moja dzisiejsza wizyta w Deutsche Banku nie była zbyt zadowalająca.Gdy weszłam, dwóch przy dwóch stanowiskach byli obsługiwani klienci. Obie panie z obsługi wyglądały raczej na zaangażowane. Oczekiwałam aż zwolni się miejsce około 5 minut, wiec raczej nie długo. Zdążyłam jednak dostrzec, że w banku jest czysto i cicho ale stanowczo za ciepło. Kiedy poprosiła mnie pani do biurka, podeszłam. Powiedziałam z jaką spawdą przychdzę. Jasno i dwuktronie powtórzyłam od kiedy jestem zainteresowana ich usługą, na co pani dale usilnie proponowała mi to samo. Kiedy po raz trzeci podkreśliłam, że nie chce w tym terminie, szybko urwała temat i dodała że w takim razie nie ma dla mnie innej oferty. Nieco zdziwiona szybko wyszłam. Ogólnie z mam dobre wrażenie na temat tego banku, ale chyba trafiłam na złą obsługę.