Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Tomasz_1470

Dotycząca firmy: PZU

Treść opinii: Kilka dni temu udałem się do siedziby PZU w Oświęcimiu, by dowiedzieć się o możliwości składania dokumentacji w sprawie odszkodowania. Pracownica była bardzo miła i uprzejma, od razu po wejściu do PZU kobieta wstała, przywitała mnie i zapytała, w czym może mi pomoc. Konkretnie odpowiedziała na zadane przeze mnie pytanie i w jasny sposób mi wszystko wyjaśniła. Dała mi ulotkę z numerem, na który miałem zadzwonić, żeby przyspieszyć cały proces związany z odszkodowaniem. Dzwoniąc na infolinie zdziwiony byłem tym, w jak szybki sposób połączyłem się z pracownikiem infolinii, oczywiście nie obyło się bez zbędnego "gadania" automatu o rzeczach, które mnie w ogóle nie interesują. Pracownica infolinii była miła, grzecznie odpowiadała na moje pytania, dowiedziałem się co po kolei powinienem zrobić, okazało się, że najszybciej sprawę odszkodowania załatwię przez internet, na stronie PZU, gdzie znajdują się specjalne formularze, które należy wypełnić i dołączyć skan dokumentacji medycznej. Byłem miło zaskoczony jakością obsługi w PZU jak i na ich infolinii. W siedzibie PZU było czysto, na biurkach wszystko było prawidłowo poukładane.