Opinia użytkownika: Klaudia_150
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Do Deichmanna poszłam, aby oddać buty na gwarancję, ponieważ po miesiącu użytkowania uległy usterce, która uniemożliwiała dalsze dysponowanie obuwiem. Podeszłam do kasy, przedstawiłam problem i od razu zajęto się moją sprawą. Odpowiedziałam na pytania, które miały stwierdzić, czy buty były przeze mnie właściwie użytkowane, a następnie poczekałam około 5 minut i zostało mi wyjaśnione, że tych butów nie da się naprawić, więc mogę iść i poszukać dla siebie czegoś nowego lub otrzymać zwrot pieniędzy. Bardzo mi się spodobało takie rozwiązanie, co w innych sklepach z obuwiem nigdy mi się nie zdarzyło. Rozejrzałam się więc po sklepie w poszukiwaniu nowych butów. Od razu podeszła do mnie Pani z obsługi i zaproponowała pomoc. Zapytałam gdzie znajdę adidasy z ociepleniem w środku i zostałam zaprowadzona do odpowiedniego działu. Pani pokazała mi wszystkie buty, które mnie interesowały podając je po kolei. W końcu znalazłam interesujące, podziękowałam, podeszłam do kasy, otrzymałam na nie dwuletnią gwarancję i już mogłam się cieszyć nowymi butami. Jedyne co w sklepie nie przypadło mi do gustu to trochę za wysokie ceny większości butów. Pochwalić można natomiast promocje - udało mi się kupić buty Reebok przecenione z 279zł na 79zł! Jestem więc zadowolona.