Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: IKEA
Treść opinii: Dla mnie i mojej rodziny „wzorowym” sklepem jest IKEA. To niesamowite jak ten sklep jest przyjazny dla Klientów. Atmosfera sklepu, wystrój wnętrz, obsługa Klienta i różne „detale” jak np. ilość wózków na zakupy, które można dopasować do swoich potrzeb, mniejsze, większe, dla rodzin z dziećmi, do zawieszenia samej torby na zakupy itp., numerki do kolejki np. w dziale kuchnie, czy szafy, które wyświetlają sie również w restauracji, co umożliwia Klientowi spokoje i przyjemne oczekiwanie np. przy kawie – to wszystko powoduje, że Klient czuje się naprawdę NAJWAŻNIEJSZY. W tym sklepie wiele razy spotkałam się z sytuacją, która mnie naprawdę mile zaskoczyła, np. przy punkcie informacji w jednym z działów nie było Pracownika, który mógł mi wydrukować zamówienie na jeden z produktów, które było mi niezbędne do dokonania płatności w kasie, ale był telefon z informacją, „jeżeli nie ma obsługi, podnieś słuchawkę”. Podniosłam i w ciągu 2 minut bardzo miła Pani przyjęła ode mnie zamówienie przez telefon, a pod biurkiem przy którym z nią rozmawiałam , na znajdującej się tak drukarce, wydukało się dla mnie zamówienie. Bez kolejki, super szybko, z częściową samoobsługą - to było niesamowite i takie PROSTE! Przykładów ze sklepu IKEA mogłabym przytoczyć wiele i uważam, że sklep ten można traktować jako wzór obsługi Klienta!