Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Rafał_656

Dotycząca firmy: Orange

Treść opinii: Ostatniego lutego odwiedziłem salon Orange z zamiarem wyjaśnienia wyższej kwoty faktury , którą otrzymałem. Udałem się w godzinach popołudniowych bo akurat tak miałem przerwe w zajęciach na uczelni. Do rzeczy . Będąc już na miejscu kolejka 2 osoby i zaczym nadeszła moja kolej minęło może z 15 minut . Pan konsultant przywitał mnie i zapytał w czym może pomóc. Chwila wyjaśnienia że zostało mi naliczone więcej do faktury niż powinno i pan z za biurka zaczął rozwiązywać problem . Minęło może poł minuty , po czym stwierdził że mam włączoną jakomś usługę płatną . Chciałem to wyjąsnić dokładnie czemu tak jest że muszę płacić za coś co do tej pory było darmowe. Pan z za biurka podał mi telefon , powiedział bym wkręcił 510 100 100 i wybrał odpowiednią interesującą mnie opcję rozmowy z konsultantem . Rozmowa była profesjonalna i rzeczowa . Dowiedziałem się w czym tkwi problem . Oddałem telefon panu z za biurka i podziekowałem . Pożegnałem sie i wyszedłem .