Opinia użytkownika: Asupra
Dotycząca firmy: Combi-Med
Treść opinii: Po mojej dzisiejszej wizycie nasunęły mi się spostrzeżenia. Przychodnia przechodziła remont jakiś czas temu, a wnętrze placówki nadal wygląda na niedokończone. Rejestracja wróciła na swoje miejsce, odnowiona, ładna, ale bez oznaczeń. Na długim blacie rejestracji oddzielającym pielęgniarki od pacjentów są naklejone kartki, które są widoczne dopiero po podejściu. M.in "rejestracja do przychodni ogólnej" i "rejestracja do przychodni specjalistycznych". Jako, że miałam skierowanie do przychodni specjalistycznej chciałam zapisać się jak najwcześniej na wizytę. Ustawiłam się więc w długiej kolejce, przede mną było 7 osób. Gdy nadeszła moja kolej pani współczującym tonem poinformowała mnie, że aby zarejestrować się do przychodni alergologicznej muszę iść tam, gdzie odbywa się rejestracja do pediatry. Ustawiłam się w kolejnej kolejce, ale tym razem przede mną był tylko jeden pan. Pielęgniarka głośno tłumaczyła mu, że skoro jest pierwszy raz na wizytę to "nie ma tak łatwo" i musi iść dalej i skierować się do pokoju odpowiedniego. Tam tez żadnej informacji o rejestracji nie widziałam. Gdy podeszłam ja, usłyszałam "za tym panem". Gdy dotarliśmy pod wskazane drzwi, panowało tam spore zamieszanie. Ne wiadomo było kto do rejestracji, a kto na wizytę. Gdy wyszedł jeden pacjent pokazał żonie kartkę z data badania i oboje się roześmiali. Gdy ja stamtąd wyszłam nie miałam żadnej kartki, bo zrezygnowałam z zapisu, ale już wiem co tamtych tak śmieszyło. Jako datę swojej potencjalnej wizyty usłyszałam kwiecień przyszłego roku... Wszystko byłoby sprawniejsze i prostsze gdyby nie niepotrzebne stanie w trzech kolejkach. Wystarczy dobrze oznakować poszczególne drzwi, a na ścianie wywiesić informacje o czasie oczekiwania na wizytę. Zniechęciłoby to od razu wielu czekających w kolejkach.