Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: T-Mobile

Treść opinii: Dzisiaj zauważyłem, że po otrzymaniu wiadomości sms telefon sam wyłącza się, a raczej przechodzi w stan uśpienia pokazując niebieskie tło z napisem upload to PC. Nie zastanawiając się długo wybrałem numer 602900 - Biuro Obsługi Abonenta T-Mobile po uprzednim wyłączeniu i ponownym włączeniu telefonu, aby zapytać o powód pojawiania się niebieskiego tła. Z menu głównego, które włączyło się po nawiązaniu połączenia wybrałem numer odpowiadający pomocy technicznej. Po krótkiej chwili nastąpiło połączenie z konsultantem - mężczyzna, po barwie głosu można określić, że był w wieku 28-30 lat.,rzedstawił się oraz powitał słowami dzień dobry w czym mogę Panu pomóc. Opisując całą zaistniałą sytuację z niebieskim tłem konsultant poinformował mnie od razu o przyczynie występowania błędu określając go mianem uszkodzenia oprogramowania. Przedstawił również dwa rozwiązania polegające na: po pierwsze samodzielnym zainstalowaniu ponownie oprogramowania z dostępnej aplikacji Samsung Kies załączonej wraz z telefonem do umowy abonamentowej, bądź drugie prostrze, a zarazem dłuższe w oczekiwaniu - dostarczenie telefonu, karty gwarancyjnej oraz dowodu zakupu do najbliższej placówki T-Mobile w celu wysłania go do serwisu.