Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: DORA_1

Dotycząca firmy: ORLEN

Treść opinii: Ostatnimi czasy mijałam tą stacje z braku czasu ale tego dnia wracając postanowiłam tu wstąpić po dawno nie kupowane Hot Dogi dla moich domowników. Przy wlocie do Niemodlina od strony Opola zjazd na tę stację jest nieskomplikowany bo znajduje się ona po prawej stronie drogi. Bardzo dużo zmotoryzowanych klientów tu było i miejsce do zaparkowania znalazłam nieco z boku, w miejscu powiedziałabym, nie bardzo parkingowym ale nie uznaję to za powód do krytyki, po prostu trafiłam na coś w rodzaju „szczytu” czasowego, a na to nikt nie jest w stanie się przygotować. W sklepiku kolejka kilku osób ustawiona w jednym ogonku i każdy po kolei podchodził do kasy, która akurat się zwolniła. Stanęłam w tym ogonku też, choć wyglądało to na dłuższy czas oczekiwania, okazało się złudne bo w miarę sprawnie odbywała się obsługa mimo iż jedna z pracownic Ewelina musiała czasem podejść do drugiej i cos jej podpowiedzieć, wnioskuję że ta druga była „nowy” jeszcze nie całkiem wprawionym pracownikiem. Ewelina to postawna, wysoka dziewczyna w okularach, sympatyczna i przyjaźnie nastawiona do klientów, grzeczna i kulturalna. Druga pracownica to drobna blondynka, też w okularach. Obie włosy upięte aby w pracy z klientem nie przeszkadzały. Zamówiłam moje Hot Dogi na wynos 4,49 zł/sztuka, jeden w zestawie z 7UP 7,21 zł/zestaw. Pani Ewelina doliczyła mi należne punkty Vitay i po jakichś dziesięciu, może 15 minutach opuściłam sklep i stację pożegnana grzecznie i uprzejmie. Kolejka klientów w sklepie nie zakłócała w żaden sposób poruszania się po nim innym klientom, którzy oglądali artykuły na regałach lub obsługiwali się przy automacie z napojami gorącymi, nie było ich aż tak dużo aby wypełnić pomieszczenie, poza tym pracownice bardzo sprawnie wykonywały swoje obowiązki, zwłaszcza Ewelina.