Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PGE
Treść opinii: W dniu wczorajszym skontaktowałem się z infolinią PGE Obrót S.A. Oddział I w Łodzi. Firma ta jest dostawcą prądu do mojego mieszkania. Dzwoniłem, ponieważ chciałem uzyskać informacje na temat przepisania umowy. Muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem. IVR nie jest skomplikowany, nie wymaga ciągłego "wstukiwania" cyferek, krzyżyków i innych kodów. Przed połączeniem jest jedynie prośba o przygotowanie numeru pesel i numeru faktury (jeśli sprawa dotyczy płatności). Na połączenie z konsultantem czekałem maksimum 1,5 minuty. Konsultantka również konkretnie i sprawnie odpowiadała na moje pytania, była uprzejma. Otrzymałem informacje na wszystkie zadane pytania, kontakt nie pozostawił żadnych wątpliwości. Ofertę mogę ocenić na 5, ponieważ po sprawdzeniu w kalkulatorze ofert innych operatorów okazuje się, że oferta z której korzystam obecnie, znajduje się na trzeciej pozycji pod względem ceny i od lidera niewiele się różni.