Opinia użytkownika: Poziomka
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Wybrałam się na zakupy do tego marketu z myślą, że będę mogła na spokojnie kupić co potrzeba. Niestety nie było mi to dane. Dokładnie dzisiaj o 8 rano rozpoczęła się kolejna wyprzedaż produktów i było mnóstwo ludzi na sklepie, każdy robił zakupy jakby miała być niedługo wojna. Nie powiem, bo produkty w przecenie były naprawdę ciekawe, sama nawet kilka kupiłam, ale nie wszystkie zdążyłam kupić (z tych co były pokazane w gazetce reklamowej). Na przykład można było kupić kawę Nescafe 100 gr za 12,99 zł jeden słoiczek, a drugi dostawało się za 1 grosz. W gazetce znalazłam tez serki pleśniowe firmy Turek, ale kiedy dotarłam do lodówek po serkach zobaczyłam tylko puste półki. Tak samo było z napojem Tymbark 2 litry, jeden za około 4 zł, a drugi taki sam za 1 grosz, ale półki też niestety były już puste. Wniosek z tego taki, że albo obsługa nie zauważyła braków na półkach albo towary te były dostępne tylko do wyczerpania zapasów. A zaznaczam, że promocja była od 8 rano, aja byłam w sklepie o 10, więc przez dwie godziny musiało przez sklep przejść całkiem sporo klientów. Jak to przy takich promocjach i takiej ilości klientów wszędzie zaczynał robić się bałagan, leżały jakieś porozrywane pudełka, porozwalane palety między półkami i ogólnie panował chaos. Na szczęście zauważyłam kilka osób z obsługi sklepu, które próbowały ratować sytuację, to znaczy usuwały puste palety, sprzątały, układały produkty poprzestawiane przez klientów i nawet widać było efekty tych prac. Obsługa sklepu była dobrze widoczna, bo wszyscy byli ubrani w eleganckie białe koszule wizytowe i mieli plakietki z logo firmy. W markecie były otwarte wszystkie kasy, ale i tak przy każdej tworzyły się długie kolejki, bo klienci mieli mnóstwo produktów w koszykach i trochę to wszystko trwało. Wybrałam moim zdaniem najkrótszą kolejkę, ale i tak czekałam jakieś 10 minut. Kasjerka jednak bardzo sprawnie obsługiwała klientów, bez zbędnego zastanawiania, energicznie przesuwała produkty po czytniku. Poza tym była miła i każdego klienta traktowała indywidualnie. Przez cały czas utrzymywała kontakt wzrokowy, używała też zwrotów grzecznościowych.