Opinia użytkownika: Agnieszka_2399
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Weszłam do Orange, który znajdował się w centrum handlowym, by dowiedzieć się czemu od kilku dni nie mam zasięgu w domu. W salonie znajdowała się klientka, poczekałam moment, lecz stwierdziłam, że wejdę do sklepu obok to pewnie w między czasie kobieta wyjdzie. Po jakiś 10 minutach weszłam ponownie, okazało się, że klientka nadal była w salonie, rozmawiała przez telefon, pracownica także rozmawiała przez telefon. Tak więc stanęłam i czekałam. Po jakiś 2 minutach konsultantka skończyła rozmowę i podeszła do mnie. Powiedziałam jej jaki mam problem. Odpowiedziała mi, że muszę zadzwonić do biuro obsługi. Oczywiście na mój koszt. Zapytałam także czy nie ma możliwości sprawdzenia czy nie zepsuł się im jakiś nadajnik najbliższy mojego miejsca zamieszkania, lecz niestety pracownica poinformowała mnie, że nie ma takiej możliwości. Powtórzyła, że mam dzwonić do biura obsługi, lecz chyba muszę w tym celu wyjść na dwór, ponieważ w domu od kilku dni nie mam zasięgu.