Opinia użytkownika: Anna_3803
Dotycząca firmy: Zara
Treść opinii: Podczas ostatnich zakupów w wyżej wymienionym sklepie bardzo rozczarowała mnie postawa Pani kasjerki, która samotnie próbowała uporać się z dość dużą kolejką przy kasie. Jeden z klientów stojących przede mną reklamował kilka rzeczy. Pani ekspedientka niestety nie potrafiła poradzić sobie z wypisanie druków reklamacyjnych. Na moją prośbę o zawiadomienie o sytuacji inną osobę z obsługi wulgarnie odpowiedziała, że 'jeżeli coś mi nie pasuje, to mogę iść zapłacić w dziale męskim'. Zachowanie i wiedzę oraz kompetencje Pani kasjerki oceniam negatywnie, wygląd sklepu nie odbiegał od standardów, czas obsługi to ok. 30 minut oczekiwania na możliwość zapłacenia za odzież (podkreślam, że nie była to pora 'szczytów' w centrach handlowych).