Opinia użytkownika: Klaudia_150
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Lokal jak dla mnie jest zbyt mały, aby mógł spełniać podstawowe standardy. Stanowiska są tak blisko siebie, że nie potrafiłam się skupić na rozmowie z konsultantem, ponieważ obok mnie ktoś głośno kłócił się z drugim konsultantem. W efekcie nie dowiedziałam się zbyt wielu informacji na temat jaki mnie interesował. Byłam sfrustrowana. Ponadto bardzo peszy mnie sytuacja, gdy za mną w kolejce czeka 3 ludzi i dosłownie dyszy mi w kark i słucha każdego słowa. Naprawdę nie czułam się tam dobrze i już nigdy do tego salonu nie wrócę. Obsługa, no cóż, na początku czułam się jak "obca". Kiedy weszłam do lokalu obaj panowie spojrzeli krótko w moją stronę po czym szybko odwrócili wzrok. Żaden nie zaprosił mnie do stanowiska, więc nie bardzo wiedziałam przy którym mam usiąść. Wybrałam stanowisko dalsze, usiadłam, a konsultant zerknął na mnie i... poprostu mnie ignorował! Dopiero kiedy powiedziałam "Dzień dobry" odezwał się dymi samymi słowami, choć nadal nie wyglądał jakby chciał pomóc. Odczekałam chwilę i przedstawiłam swoje pytanie. Później już było lepiej, choć przez twarz konsultanta nie przemknął ani cień uśmiechu. Osobiście nie polecam.