Opinia użytkownika: Em.
Dotycząca firmy: Pod Podwójnym Złotym Orłem
Treść opinii: Pisałam już obserwację o wizycie w tej aptece w dniu 14 stycznia. Byłam zadowolona - panie były uprzejme, pomocne a zakupy udane. Jednak zamówiłam wtedy też prezent z zamkniętego już programu punktowego aptek Dbam o zdrowie. Z dniem 1 stycznia program się skończył, jednak punkty dalej można było wykorzystać. Problem w tym, że informacje zniknęły ze strony, aptekom zabrakło katalogów więc na szybko zamówiłam coś w aptece. Szkoda było ok. 150 punktów (gdzie 1 pkt = 5 zł, więc wydałam sporo pieniędzy żeby je uzyskać. Szczególnie, że często ceny kończą się końcówkami 0,99 więc sporo punktów się traci). Panie były miłe, zapisały sobie moje dane oraz zamawiany przedmiot. Niewielki, śmiać mi się chciało jak za wydane 700 zł, jak nie dużo więcej mogłam zamówić prezent o wartości może 10 zł.. Ale zamówiłam. Z poprzednich zamówień pamiętam, że czas realizacji wynosił 30 dni. Mamy 27 lutego, upłynęło 43 dni a kontaktu zero. Zła jestem bardziej, że ktoś zabiera informacje na temat adresu, nazwiska, telefonu.. I potem olewa sprawę. Spróbuję to wyjaśnić mailowo na stronie DOZ, szczególnie że nie potrafiono udzielić informacji do kiedy trzeba je wykorzystać.. Więc możliwe że już przepadły, mimo że w terminie złożyłam zamówienie.