Opinia użytkownika: siony1508
Dotycząca firmy: KRUS
Treść opinii: Dnia 27.02.2012 roku ok godz. 11:00 odbyłem obserwację podczas wizyty w Placówce Terenowej KRUS w Bielsku Podlaskim. Parking dla aut zdecydowanie za mały. Petenci zmuszeni byli do parkowania na chodnikach oraz trawnikach koło budynku KRUS. Gdy wszedłem do środka placówki doznałem szoku, gdyż cały hol był pełny ludzi. Nie wiadomo gdzie był koniec kolejki. Petentów obsługiwały dwie panie, które niestety robiły to zbyt wolno. To nie jest miłe kiedy to, musimy stać w kolejce ponad 20 minut, gdyż w tym czasie, można by zrobić coś kreatywnego. Uważam, że w placówce powinny powstać kolejne stanowiska w celu szybkiej obsługi petentów. Gdy nadeszła moja kolej wszystko na szczęście przebiegło sprawnie. Zostałem serdecznie i werbalnie przywitany przez pracowniczkę KRUS. Doradca była bardzo miła, pomocna oraz posiadała odpowiednie kompetencje i wiedzę do obsługi petentów. Na koniec pożegnała się mówiąc: "Dziękuję, do widzenia". Z placówki wyszedłem ok godz. 11:40.