Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Em.

Dotycząca firmy: Poczta Polska

Treść opinii: W środę znalazłam w skrzynce awizo. Jak można się domyślić spotkało się to z ogromnym entuzjazmem, dzięki czemu przez 3 dni dzielnie powtarzałam sobie, że następnego dnia odbiorę. Efektem była dopiero dzisiejsza wycieczka na pocztę. Uzbrojona w cierpliwość i pełną baterię w telefonie pognałam na ulicę Mikołaja. Specjalnie wyszłam przed 15, bo nauczona doświadczeniem, że rano placówkę atakują osoby starsze, a w okolicach 16 pracujące. Niestety nie trafiłam i mimo, że weszłam kilka minut po 15 przede mną już czekało 10 osób. Dwa otwarte okienka, więc obsługa szła bardzo opornie. Szczególnie, że jedno z nich to okienko banku pocztowego, które przy każdym przemieszczaniu się pracownika jest zamykane/otwierane, a po obsłudze w nim należy się przerwa... Po chwili, kiedy z poczty wyszła dopiero jedna osoba za mną czekało już 6 kolejnych. Okienko finansowe więcej zamknięte niż otwarte, a radość z otwartego 3 okienka trwała ok. minuty, bo jego otwarcie oznaczało zamknięcie pierwszego okienka. Dopiero kłótnie z tyłu ogonka sprawiły, że 2 osoby obsługiwały rzetelniej, a niedługo potem wróciła 3 pani. Jednak i to za mało.. Kiedy wychodziłam w kolejce było 14 osób + 3 obsługiwane więc pracowników zdecydowanie za mało. Niestety, ale czas oczekiwania w gorącym pomieszczeniu przesłaniał uprzejmość pani, która mnie obsługiwała i porządek w lokalu. Tu nie ma nic do zarzucenia, ale to za mało, żeby nie odczuć wielkiej ulgi wychodząc z lokalu.