Opinia użytkownika: Marta_702
Dotycząca firmy: Bank Ochrony Środowiska
Treść opinii: Udałam się do BOŚ w celu otrzymania informacji o dostępnych lokatach. Gdy weszłam do banku było tam 4 pracowników. Dwie pracownice nie obsługiwały klientów, zajęte były pracą przy komputerze. Przede mną nie było kolejki, tylko dwie osoby, które były obsługiwane. Usiadłam na miejscach dla oczekujących, które znajdowały się naprzeciwko pracownicy, która miała nieczynne stanowisko. Czekałam na obsługę ok. 15 minut, aż jedna z obsługiwanych klientek odejdzie od stanowiska. Pracownica, naprzeciw której siedziałam nie zwracała uwagi na klientów, pomimo, że okazywałam swe zniecierpliwienie patrząc na zegarek oraz przebierając nogami. Poza tym pracownica zdawała się okazywać swoją ,,wyższość" patrząc na monitor komputera z góry i traktując klientów jak powietrze. Atmosfera w banku nie dość przyjazna. Gdy wreszcie mogłam zapytać o interesujące mnie lokaty, nie zostały mi one dość jasno przedstawione. banku było czysto, panował ład, ulotki były poukładane na ekspozytorach.