Opinia użytkownika: Katarzyna_3042
Dotycząca firmy: Apteka Cito
Treść opinii: Przy okazji wizyty u lekarza postanowiłam zrobić zakupy w aptece „Cito”, która mieści się w lecznicy „Citomedu”. Apteka została wydzielona w holu przychodni. Gdy weszłam do apteki było czynne jedno stanowisko. Nie było kolejki, był obsługiwany jeden Klient. Jednak, jak to przy zakupie lekarstw, Pan miał wiele pytań, na które Pani aptekarka grzecznie odpowiadała, doradzała Panu, korzystając ze swojej fachowej wiedzy. A ja czekałam, a za mną zaczęła tworzyć się kolejka. W międzyczasie pojawiła się inna Pani Aptekarka, ale nie otworzyła kolejnego stanowiska, tylko zajęła się innymi czynnościami. Po ok. 3 min. oczekiwania (a wiadomo, że czas oczekiwania wydłuża się niemiłosiernie) przyszła kolejna Pani Aptekarka i zaprosiła mnie do stanowiska. Również miałam kilka pytań, na które uzyskałam profesjonalną, ale zrozumiałą dla laika odpowiedź. W aptece istnieje możliwość płacenia kartą, ale Pani stwierdziła, że ze względu na wysokie koszty transakcji kartowej został ustalony limit płatności - dla kwot powyżej 10 PLN. Zakup w aptece przebiegał poprawnie, ale zirytował mnie długi czas oczekiwania na obsłużenie.