Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Pomyłki i przeoczenia się zdarzają każdemu i wszędzie, to nic nadzwyczajnego ani deklasującego. Ja taką sytuacje zauważyłam na koncie moich Punktów Super Obserwatora więc niezwłoczne poinformowałam o tym portal jakośćobsługi.pl za pomocą e-maila 21 lutego o godz. 18.55. Nie czekałam długo na odpowiedź bo już następnego dnia o godz. 15.07 (nie minęła nawet doba) na mojej poczcie była informacja o poprawnym już stanie punktowym z podziękowaniem za zwrócenie uwagi na ten błąd. Tak szybkiej i sprawnej reakcji można sobie tylko życzyć w wielu instytucjach naszego rynku. Administratorzy Jakości Obsługi dbają o najwyższy standard w kontaktach z obserwatorami, to bardzo budujące i mobilizujące zachowanie w stosunku, nie tylko do mnie ale i całej rzeszy obserwatorów zamieszczających własne opinie z obserwacji. To także dowód na to, że traktujecie nas bardzo poważnie, nie oburza Was fakt, że ktoś śmiał zwrócić uwagę lub domagać się czegokolwiek. Bardzo szybko sprawdzone i skorygowane niedopatrzenie nie może być krytykowane lecz zasługuje na pochwałę i słowa uznania. Podoba mi się fakt istnienia w naszych relacjach pełnej informacji, bez niedomówień czy niejasności. Po raz kolejny Wasze działania sprawiły mi radość i dowiodły, że moje uczestnictwo ma pewien sens.