Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Niektórzy uważają, że 13-sty dzień miesiąca to pech murowany ale to właśnie 13 lutego otrzymałam e-mail od jakości obsługi z propozycja współtworzenia dodatku specjalnego z okazji Międzynarodowego Dnia Konsumenta poprzez udzielenie odpowiedzi na kilka pytań. Miłe, budujące słowa pod katem moich opinii zamieszczanych w portalu jakie przeczytałam na mojej poczcie tamtego dnia uznałam najpierw za tzw. „chwyt reklamowo marketingowy” potem jednak zmotywowały mnie do odpowiedzi na tą propozycję i 16 lutego wysłałam komplet odpowiedzi na proponowane kwestie. Nie musiałam ustosunkowywać się do wszystkich, jednak moja mobilizacja nie pozwoliła mi zachować się inaczej, tym bardziej że umiejętnie dobrane słowa przez zespół portalu jakości obsługi były czymś w rodzaju „dopingu” motywującego. Tego właśnie dnia - 22 lutego otrzymałam informację zwrotną z podziękowaniem za udzielone wypowiedzi, informacją o zamieszczeniu ich fragmentów w Dodatku Specjalnym oraz dodatkowymi punktami na koncie Super Obserwatora, jakie zostaną mi przyznane z tego powodu – oferta uznania wyrażonych opinii dobra. Dobra komunikacja i pełna, jasna informacja po obu stronach to gwarancja dobrej współpracy i choć udział traktuję głównie jak dobrą zabawę, dającą satysfakcję to jednak opinie wyrażam na poważnie a Wy je doceniacie.