Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Gdy tylko pojawiłam się w wejściu salonu Orange, który mieści się w Centrum Handlowym "Jantar" zostałam przywitana przez pracownika. Po lewej stronie znajdowała się witryna z pięknymi, kaszubskimi kubkami z hasłami Euro 2012r, które przykuły na chwilę moją uwagę. W związku z tym, iż przybyłam do salonu w celu naładowania konta numeru na kartę, podeszłam do pulpitu i natychmiast powiedziałam pracownikowi o produkcie, który chcę zakupić. Przy pulpicie stała pani Kamila. Pracownik był schludnie, czysto ubrany i posiadał identyfikator. W salonie było bardzo czysto i pachnąco. Przy stoliku obok siedziała druga pracownica, która nie obsługiwała klientów, ale była zajęta pracą. Pani Kamila bardzo szybko wykonała moją prośbę, bedąc przy tym bardzo uprzejma. Poinformowała mnie, iż za minutę posiadacz numeru otrzyma smsa z informacją o doładowaniu. Ponadto dowiedziałam się, że przy doładowaniu za 100zł klient otzrymuje 10zł gratis. Zadowolona wyszłam z salonu.