Opinia użytkownika: Błażej_30
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: W ostatnim czasie pilnie potrzebowałem zakupić najprostszy starter jednej z sieci komórkowych, jako, iż przy wcześniejszych wizytach w Tesco widziałem takie startery to będąc w pobliżu postanowiłem zajrzeć do tego sklepu i zakupić taki starter. Wczesna pora wizyty sprawiała ze większej alternatywy w wyborze miejsca zakupu nie miałem. Szybko znalazłem starter, dokupiłem jeszcze napój i ideałem się do kasy. Znalazłem jedna z kas, ale niestety była już przy niej tabliczka "ostatni klient". Niezrażony taka sytuacja szukałem dalej. Zdziwiłem się gdyż żadna z kas tradycyjnych nie była otwarta. Rzut oka na sytuacje i już wiedziałem, co się dzieje. Tesco postanowiło nauczyć klientów jak korzystać z samoobsługowych kas, które niedawno zakupiono i oddano do użytku dla klientów. Przyznam szczerze takie nowatorskie technologie nie są dla mnie problemem jednakże muszą ona działać sprawnie. Ilość pracowników pomagających w obsłudze oraz moje późniejsze doświadczenie z obsługi kasy pozwalają mi stwierdzić ze te kasy póki, co niespecjalnie spełniają swoją funkcje. W pierwszej chwili poszedłem do pracownicy pytając jak mam skasować produkt, który jest zabezpieczony, pracownica poinformowała mnie, iż mam skasować go normalnie a przy wyjściu ktoś mi go odbezpieczy. Nim zdążyłem odpowiedzieć "dziękuje" podeszła szybkim krokiem kolejna pracownica i niemalże wyrwała mi mój starter z ręki, zdjęła zabezpieczenie i nabija kwotę do zapłaty. Byłem w lekkim szoku, pracownica działała jakby jej praca była karą, nie powiedziała ani jednego słowa. W kolejnym kroku przyszedł czas na dobitnie napoju. Niestety tutaj zaczęły się pojawiać problemy, czytnik produktów nie chciał czytać kodu kreskowego, kasa się zaczęła i musiała być odblokowana przez pracownice, po nabyciu napoju trzeba było odłożyć go do torby. Niestety system dalej go nie wygrywał i znowu po chwili się kasa zablokowała. Miałem dość innowacji kasowych. Zapłaciłem kwotę należną i wyszedłem ze sklepu. Na dłuższy czas będę omijać kasy samoobsługowe. Niestety wizyta pokazała, że nawet z takimi kasami jest wiele problemów. Inna sprawa to zachowanie pracowników. Powinni oni w większym stopniu pomagać klientom w obsłudze, lub przynajmniej wypytać czy to ich pierwsza wizyta przy takiej kasie.