Opinia użytkownika: Poziomka
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Do wejścia do marketu skusił mnie wielki plakat umieszczony na sklepie. Na plakacie umieszczona była informacja o przecenie oleju Kujawskiego. Kiedy weszłam ujrzałam tłum osób przy półce z olejem i już myślałam, że wszystkie butelki oleju rozeszły się jak świeże bułeczki. Olej kosztował w promocji tylko 4,99 zł, więc moim zdaniem warto było zaopatrzyć się w większą ilość tego produktu. Na szczęście gdy podeszłam do półki zauważyłam, że zaopatrzenie w ten towar jest bardzo duże, a jedna z pracownic sklepu jeszcze dokładała towary na półkę. Co więcej panował porządek a półce z promocyjnymi artykułami, żadna butelka nie była brudna czy pognieciona. Produkty promocyjne były dokładnie oznakowane dużym plakatem z ceną, więc nie trzeba było ich długo szukać. Wzięłam kilka sztuk i udałam się do kasy. Nawet szybko udało mi się dostać do stanowiska kasowego, ale niestety musiałam czekać dość długo na wydanie reszty. Nie mogę powiedzieć, że kasjerka była dla mnie miła. Kiedy zapłaciłam banknotem o dość dużym nominale w oburzeniem stwierdziła, że nie ma wydać i miałam przez chwilę wrażenie, że chce mi odebrać moje produkty i oddać pieniądze. Czekałam jakieś 3 minuty przy kasie, a wraz ze mną ogromna kolejka, która się utworzyła w tym czasie, ale kasjerka jakoś nie śpieszyła się do wykonywania swoich obowiązków. Ogólnie była arogancka i odzywała się do klientów (nie tylko do mnie) w nieuprzejmy sposób. Zupełnie nie zależało jej na klientach.