Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: T-Mobile

Treść opinii: Kolejny przykład, kiedy można zniechęcić dotychczasowego klienta do pozostania w dotychczasowej firmie. Kolejny raz zadzwonił do mnie przedstawiciel T-mobile i od razu po przedstawieniu się zaczął przedstawiać specjalną ofertę, która została dla mnie przygotowana. Rozchodziło się o nową umowę i nowy telefon. Wyjaśniłem, że posiadam na siebie kilka telefonów i nie potrzebuję kolejnych. Na te słowa przedstawiciel zaczął mi wyjaśniać, że napewno brakuje mi darmowych minut a on zaoferuje z nowym telefonem kolejne darmowe minuty do wszystkich w Polsce. I tu się przebrała miarka. Czy mam brać kolejną umowę aby mieć darmowe minuty, czy lepiej zwiększyć abonament i mieć jeszcze więcej minut? Odpowiedź jest prosta. Ponadto to już jest kolejny telefon z taką propozycją. Za każdym razem prosiłem, aby nie przedstawiano mi już podobnych ofert, gdyż nie jestem tym zainteresowany. Sądzę, że po zmianie Ery na T-Mobile klient jest gorzej traktowany. Nic dziwnego, że sporo osób od tej firmy odchodzi, skoro są tak traktowani.