Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Smyk
Treść opinii: Witryna sklepu była czysta, tak samo jak podłoga na sali sprzedaży. Towar na wszystkich półkach był starannie poukładany i prawidłowo oznaczony cenami bądź informacjami o promocji. Poza samochodzikami Hot Wheels w POSie nie znalazłem zniszczonych opakowań ani brudnych ubrań. Podczas wizyty zauważyłem pracownika ochrony rozmawiającego ze znajomym, ale nie odrywającego wzroku od klientów, i trzy ubrane w firmowe stroje pracownice. Alejki są zaplanowane dosyć gęsto i w niektórych nie mogłem się zmieścić inaczej niż idąc 'bokiem'. Kiedy podszedłem do czystej i uporządkowanej kasy byłem 2gi w kolejce, jednak jedna z pracownic układających towar natychmiast otworzyła i zaprosiła mnie do drugiego stanowiska. Przywitała mnie (a potem pożegnała) z uśmiechem, z własnej inicjatywy. W trakcie obsługi podsumowała mój wybór ('świetnie, trzeci gratis!'). Zapłaciłem kartą, z czym nie było problemu. Pracownica zapytała, czy potrzebuję reklamówkę, a kiedy potwierdziłem wsadziła do niej również paragon. Opinia: Wizyta była raczej przyjemna, jeżdżąca nad stoiskiem z obuwiem kolejka nieco mnie rozprasza i jest odrobinę za głośna. Miła obsługa przy kasie to w Smyku standard. Od kilku lat kolekcjonuję Hot Wheels'y i ten sklep pozostanie już moim podstawowym 'dealerem' ze względu na regularnie uzupełniany asortyment i atrakcyjne promocje.