Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Reserved
Treść opinii: Witryny sklepu były czyste, odzież na manekinach była starannie założona. W sklepie było czysto, nie zauważyłem nieprzyjemnych zapachów, muzyka (moim zdaniem) była zbyt głośna. Ubrania i dodatki cały czas były układane i przenoszone przez ubrane w firmowe stroje pracownice. Większość towaru była starannie i estetycznie ułożona, pozostałe ciuchy były właśnie układane. Pracownice nie wchodziły w interakcję z klientami, rozmawiały ze sobą na tematy prywatne. Pracownice nie ubrane w 'firmowe' bluzki pilnowały przymierzalni. W samych boksach do przymierzania ubrań było czysto, lustra nie były pobrudzone. W całym sklepie nie zauważyłem problemów z oświetleniem. Poza towarem aktualnie przecenionym nie brakowało rozmiarów w każdym ze wzorów, które oglądałem. W trakcie całej mojej wizyty kilkakrotnie widziałem sprawdzającego coś pracownika ochrony. W kolejce do kasy byłem 4, czekałem około 3 minut. Kasy były czyste i uporządkowane, obsługiwali je 'firmowo' ubrani uprzejmi pracownicy. Kasjer przywitał mnie werbalnie i z uśmiechem. Bez problemu zapłaciłem kartą, dostałem firmową (niewygodną) reklamówkę, po czym kasjer pożegnał mnie i życzył miłego dnia.Jestem klientem tego sklepu od kilkunastu miesięcy i zawsze dzięki ciasnemu 'upchaniu' towaru i wąskim przejściom mam wrażenie panującego tam tłoku. W Reserved cenię sobie i jakość, i design. A dzięki dzisiejszym promocjom kupiłem 2 bluzki za 38 złotych – przed przecenami kosztowały w sumie 120 złotych...