Opinia użytkownika: Marta_158
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: W związku z tym, że zbliżał się koniec mojej umowy poprosiłam mailowo, aby BOK skonsultowało się ze mną. Byłam zainteresowana ofertą bez telefonu, a na moim koncie internetowym przygotowano tylko ofertę z nowym aparatem. Zadzwonił do mnie pan i poinformował o tej samej ofercie, którą widziałam w internecie. Powiedziałam, że interesuje mnie opcja bez telefonu. Pan stwierdził, że niestety jest ona niedostępna, ale po chwili odparł, że w ramach wyjątku może mi ją zaproponować i podał dwie opcje abonamentu bez telefonu. Powiedziałam, że muszę się zastanowić. On odpowiedział, że zadzwoni następnego dnia, zapytał o której godz. może się skontaktować. Odpowiedziałam, że ok. 16. Dostałam jeszcze smsa treści: ,,Sprawą zajmę się osobiście" i tu podpis konsultanta. Podjęłam decyzję i czekałam na telefon następnego dnia. Jednak nikt do mnie nie zadzwonił - nie tylko 17.01, ale i później. Utwierdziło mnie to w zamiarze zmienianie operatora, co też zrobiłam.