Opinia użytkownika: Michał_1530
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Mam okazję często robić zakupy(zwłaszcza art. spożywczych) w jednym ze sklepów sieci Kaufland. Placówka o której piszę jest odpowiednio zaopatrzona, a personel stara się zadbać by produkty były we właściwym miejscu. Stara się. Rzeczywistość jednak nieco odbiega od wszelkich starań(nawet tych najlepszych). Często biedny klient sam musi "obskoczyć" kilka półek by trafić na produkt, którego akurat poszukuje, a do tego "w promocji" udać się do czytnika cen, bo podana cena z paska na półeczce nie odpowiada danemu produktowi. Zabiegany personel sklepu..czy działu nie za bardzo ma czas a może i chęci, by pokierować zagubionego klienta w odpowiednie miejsce-przegródkę, gdzie odnajdzie to czego szuka, czy też poinformować go o aktualnej cenie towaru. Niestety, są i takie sytuacje, gdy musimy poczekać na dany towar, gdyż obecnie stoi na palecie i czeka na rozładowanie. Ale najgorszą rzeczą..najbardziej irytującą jest oczekiwanie w rosnących kolejkach do kas!! Wydawało by się, że wystarczy otworzyć choćby dodatkową kasę i nieco rozładować ruch i gęstniejącą atmosferę. Wszystko oczywiście zależy od sprawności, obycia z kasą pani, która ją obsługuje, jak i jej spostrzegawczości. Ale cóż...niezależnie od pory dnia trzeba wystać swoje(niejednokrotnie od 5min.wzwyż). I najważniejsza sprawa!! ZAWSZE po odejściu od kasy sprawdzajmy paragon co tam widnieje. Nie wspomnę o musowym pamiętaniu cen poszczególnych produktów i ich sprawdzeniu z wydrukiem, ale czy aby nie dostaliśmy w "prezencie" jakiegoś artykułu, którego oczywiście nie mamy.