Opinia użytkownika: Carlina
Dotycząca firmy: Przychodnia Zdrowia
Treść opinii: Obserwacja dotyczy zapisu telefonicznego do poradni specjalistycznej przy ul. Pabianickiej 62 w Łodzi. Po wybraniu numeru i odczekaniu trzech sygnałów usłyszałam mechaniczny głos: „Proszę czekać, albo zadzwonić później. Halo?” Wypowiedziane halo zabrzmiało dla mnie zachęcająco, rozpoczęłam więc rozmowę. Recepcjonistka przerwała mi jednak mówiąc: „Proszę pani, ale jest kolejka, proszę czekać albo zadzwonić później”. Zrozumiałam, że na ten moment oczekuje ode mnie jedynie decyzji. Zdecydowałam, że będę czekać, ale po 5 minutach rozłączyłam się. Kolejny telefon odebrała pracownica, mogła ze mną rozmawiać i poprosiła o podanie imienia i nazwiska. Podałam dane, po czym usłyszałam „proszę czekać”. W trakcie oczekiwania słyszałam w tle rozmowy pracownic na temat grafików, obecności lub nie lekarza, itp. Po kilku minutach w telefonie ponownie usłyszałam głos pracownicy: „Halo? Proszę podać imię i nazwisko...” Najchętniej nie oceniałbym tej obserwacji, a jedynie potraktowała jako żart z serii - przychodzi baba do lekarza... Zadecydowałem się przyznać punkty ujemne mino, że doszło do zapisu oraz zostałam poinformowana o potrzebnych dokumentach.