Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy placówki ING Bank Śląski z obsługą bezgotówkową mieszczącej się w Ch Czyżyny w Krakowie. Potrzebowałam skorzystać z wpłatomatu, aby nie nosić ze sobą gotówki. Wpłatomat mieszczący się obok placówki ING był nieczynny. Ale obok wpłatomatu było urządzenie dwu-funkcyjne, czyli Bankomat z funkcją wpłatomatu. Stanęłam w kolejce i gdy przyszła moja kolej włożyłam kartę, przygotowałam banknoty i po chwili wpłatomacie banknoty mi zwrócił jako nierozpoznane. Gdy sytuacja powtórzyła się drugi raz. Postanowiłam wejść do oddziału i się zapytać, ewentualnie dokonać wpłaty w kasie (wtedy jeszcze nie wiedziałam, że jest to placówka bezgotówkowa). Weszłam do oddziału i podeszłam do stanowiska po prawej gdzie nie było ani kolejki, ani klienta a był pracownik. Poczekałam chwilkę aż zakończy wykonywana czynność (odbyło się to błyskawicznie) i powiedziałam, jaki problem zdarzył mi się z dwu-funkcyjnym urządzeniem i zapytałam o możliwość wpłaty gotówkowej. Wówczas otrzymałam odpowiedz, że niestety, ale oddział jest placówką bezgotówkową. pracownik wyraził też chęć udania się do wpłato-matu aby udzielić mi ewentualnej pomocy. Pracownik cały czas był miły i uśmiechnięty. Ostatecznie okazało się, ze zrobiłam klasyczny błąd czyli podałam do urządzenia pieniądze w sposób taki jak podaje się do zwykłego wpłato-matu. Są w przypadku dwu-funkcyjnego urządzenia banknoty należy obrócić w inne położenie (o 90 stp).