Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Piotr i Paweł
Treść opinii: Do zakupów w sklepie Piotr i Paweł zachęciła mnie oferta promocyjna na wodę Cisowianka, którą zobaczyłam w gazetce reklamowej sklepu. Przy okazji postanowiłam kupić też jakieś mięso na obiad, więc najpierw skierowałam się do stoiska mięsnego. Było tu kilka osób w kolejce, ale obsługiwało dwoje pracowników, więc liczyłam na w miarę sprawną obsługę. Niestety, pracownicy dosyć powolnie wykonywali swoją pracę i czas spędzony w kolejce był naprawdę długi. Dodatkowo, niektóre z produktów wyglądały na obeschnięte (np. uda z kurczaka i mięso wieprzowe). Zdecydowałam się na filety z kurczaka, które wyglądały na świeżo przyniesione z chłodni. Obsługująca mnie pracownica sprawnie zważyła ilość, o którą prosiłam i wręczyła mi produkt. Następnie udałam się w stronę stoiska z napojami, gdzie znalazłam wodę mineralną, po którą tu przyszłam. W sklepie był raczej średni ruch klientów, nie było też kolejek do kas. Podeszłam do jednej z kas, przy której nie było klientów. Przywitał mnie uśmiechnięty pracownik, sprawnie zeskanował produkty i wykonał transakcję kasową, po czym wręczył mi paragon i potwierdzenie płatności kartą i miło pożegnał. Przy kasach znajdowały się reklamówki na zakupy, a przy bramkach wejściowych na salę sprzedaży stały wózki dla klientów oraz małe koszyki. Przy kasach znajdował się pracownik ochrony, który obserwował otoczenie.