Opinia użytkownika: Tomasz_1470
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Dzisiejszego poranka wybrałem się na zakupy do Carrefoura, by skorzystać z promocji "drugi za grosz". Bardzo dużo produktów jest objętych tą korzystną promocją, dlatego kolejki do kasy są bardzo długie. Za niewielkie pieniądze można zrobić dość duże zakupy. Jednak w dniu dzisiejszy spotkałem się z bardzo niemiła sytuacją w tym markecie. Na jednej z półek były poukładane żele do prania firmy Rex o pojemności 3,75 l, i oznaczone one były karteczką "drugi za grosz", płacąc za zakupy zdziwiłem się, że mam do zapłaty tak dużo pieniędzy. Wziąłem paragon i zauważyłem, że żele są każdy po 25 zł, a nie drugi za grosz. Poszedłem do informacji, ponieważ chciałem wytłumaczyć tą cała sytuację. Pracownica w informacji była bardzo niemiła i arogancka, pokazała mi w gazetce, że ta promocja obowiązuję tylko żele o pojemności 2,65 l, powiedziałem jej, że na półce na której powinny być żele o mniejszej pojemności są ułożone same te większe, co sprawia, że klienci się mylą i biorą ten nie z promocji. To, że w tym supermarkecie mają źle poukładane towary to nie moja wina i nie będę płacił za czyjeś błędy. Pracownica zwróciła mi pieniądze, lecz powiedziała, że muszę kupić te żele, które są z promocji, ponieważ pełnowartościowego towaru nie da się zwrócić. Kobieta w informacji była bardzo nieprzyjemna i nie potrafiła przyznać, że to wina sklepu, wezwała natomiast jakąś kierowniczkę, która mówiła mi to samo, że muszę to kupić, nie chciałem obrazić nikogo, dlatego bez słowa odszedłem stamtąd, przecież nikt mnie nie zmusi, żebym kupił to czego nie chce. Te dwie kobiety przeszły same siebie, zero poszanowania dla klienta.