Opinia użytkownika: Asupra
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Dziś minęły dwa tygodnie od dnia, w którym zaniosłam urządzenie do punktu, w którym je zakupiłam. Według informacji, jaką wtedy uzyskałam jak i zawartej na karcie z potwierdzeniem złożenia reklamacji w terminie 14 dni powinnam dostać sms-a z wynikami postępu naprawy urządzenia. Nie dostałam żadnej wiadomości, więc udałam się do punktu, aby uzyskać jakieś informacje. W pomieszczeniu sklepu przy punkcie informacyjnym słabo widocznym, bo ulokowanym za regałami całkowicie na boku sklepu. Przy tym stanowisku nikogo nie było, więc poszłam dalej, aby poszukać kogoś z personelu. Gdy dotarłam do miejsca gdzie przyjmowane są reklamacje, jeden pracownik nic potrafił powiedzieć na dany temat, więc zapytał drugiego a ten powiedział mi tylko tyle, że jeśli nie dostałam żadnego sms-a to muszę czekać. Gdy zapytałam o sprawdzenie postępu w inny sposób pracownik odpowiedział, że się nie da. Zapytałam więc ile muszę jeszcze czekać na jakąkolwiek wiadomość, pracownik odpowiedział szczerze, że 30 dni to tylko takie pojęcie, a nieraz dopiero po 3 m-cach coś wiadomo, bo czasem tyle to trwa... Nie rozumiem tylko dlaczego pracownicy sklepu wprowadzają klientów w błąd mówiąc początkowo o 14 dniach na oczekiwanie na informację, a 30 dniach na załatwienie sprawy, która trwać może 3 razy dłużej. Dla mnie 30 dni, a 90 robi zasadniczą różnicę, tym bardziej, że nie dostałam na czas naprawy żadnego urządzenia zastępczego... Wiedzą jak skutecznie zrazić klientów do siebie.