Opinia użytkownika: Łukasz_1345
Dotycząca firmy: Bank BPH
Treść opinii: Na infolinie Banku BPH S.A. zadzwoniłem w celu weryfikacji kwitów, które otrzymałem oraz w celu dowiedzenia się w jaki sposób mogę rozwiązać umowę na kartę kredytową. Po wybieraniu tonowym dość szybko połączyłem się z konsultantem. Po zweryfikowaniu danych otrzymałem pełną informację na temat, który mnie interesował. Miła i grzeczna Pani wytłumaczyła mi z czego wynikło moje zadłużenie i w jaki sposób najszybciej je spłacić. Po zapytaniu w jaki sposób moge rozwiązać umowę odpowiedziała, że jest to możliwe telefonicznie i przełączyła mnie do odpowiedneigo działu. Tam po ponownej weryfikacji zostałem poinformowany w jaki sposób mogę zrezygnować z karty kredytowej. Pani przyjęła moje zgłoszenie oraz wymówienie. Szybko, łatwo i przyjemnie. Obyło się bez pisania wymówień, jeżdżenia po placówkach i niepotrzebnej straty czasu! Mam nadzieję, że informacja ta przyda się osobom, które mają zamiar zrezygnować z usług banku. Warto spróbować zadzwonić na infolinię i dowiedzieć się czy istnieje możliwość wymówienia umowy telefonicznie. Jeśli jest taka możliwość to oszczędzi Wam to naprawdę sporo czasu.