Opinia użytkownika: Asupra
Dotycząca firmy: Bershka
Treść opinii: Wstąpiłam do sklepu odzieżowego Bershka, ponieważ miałam zamiar kupić tam dwie bluzki typu bokserki, które nosze do wszystkiego. Bardzo je lubię i są dość w niskich cenach bo po 19,90 zł. Wchodząc do sklepu zauważyłam, że panuje tam dość duży ruch, ale nie było tłoczno. Odległości pomiędzy poszczególnymi wieszakami bądź stołami są znaczne. W witrynie była bardzo ciekawa ekspozycja. Kontrastowo zestawione kolory ubrań wyglądały entuzjastycznie i zachęcały do przyjrzenia się im bliżej. Gdy dotarłam do stosika z owymi bokserkami to zauważyłam, że te same fasony różnią się w dotyku materiałem. Poza tym dostępne były tylko kilka kolorów. Interesowały mnie czarne, ale były one nieco gorsze gatunkowo niż te kolorowe, wiec odstąpiłam od zakupu. Wychodząc po lewej stronie zauważyłam stosika z odzieżą przy którym widniał napis informujący o obniżce. Podeszłam bliżej i znalazłam parę fajnych rzeczy przecenionych już dwa razy jeśli wierzyć metce i dostępnych każda za 29,90 zł. Dla pewności zabrałam je do przymierzalni. Przy wejściu do strefy przymierzalni stała pracownica, ale nie sprawdziła ona ile sztuk chcę przymierzyć. W niektórych wolnych kabinach wisiały ubrania po innych klientach. Po wyjściu stanęłam w kolejce do kasy przy której znajdowały się dwie pracownica. Jedna z nich obsługiwała klientkę przede mną, a druga wpatrywała się w monitor laptopa. Kasjerka powitała mnie werbalni uśmiechając się przy tym. Zapytana zostałam czy życzę sobie fakturę, czy paragon. Przy kasie okazało się, że za dwie rzeczy płacę 39,80 zł zamiast przygotowanych prawie 60 złotych. Miłe zaskoczenie, a kolejna obniżka chyba nie zmieściła się już na metce. Kasjerka była bardzo uprzejma i utrzymywała kontakt wzrokowy podczas obsługi.