Opinia użytkownika: PAN
Dotycząca firmy: Citi Handlowy
Treść opinii: Bank widoczny jest z daleka. Szyby oklejone są folią, na której jest reklamowany bank. Przed wejściem było czysto a na szklanych drzwiach nie było śladów brudu. Po wejściu zostałem powitany przez Panią siedzącą tuż przy drzwiach i spytany w czym może mi pomóc. Potrzebowałem wypłacić pieniądze więc poproszony zostałem o chwilę cierpliwości bo akurat kasjerka była zajęta. Usiadłem na wygodnym krześle. W placówce było ich zresztą dużo więc obawa, że klienci będą stać jest w kolejce jest bezzasadna. W stojakach ustawione były równo aktualne ulotki. Przy stolikach pracowały cztery Panie ubrane w stroje firmowe. Klientów było dwóch: ja i Pan siedzący przy stanowisku "Klienci Citigold". Po 10 minutach czekania nic się nie zmieniało. Klient wypytywał kasjerkę o różne rzeczy a ja czekałem na wypłatę. Nikt na to nie reagował. Dopiero po około 20 minutach jak wszedł kolejny klient, kasjerka zaproponowała aby klient przesiadł się do innej koleżanki i tam dokończył zadawanie pytań. Wreszcie mogłem wypłacić pieniądze. Kasjerka powitała mnie z uśmiechem, zapytała w czym może pomóc i po załatwieniu sprawy pożegnała mnie. Wszystko trwało 3 minuty. Szkoda straconych 20 minut.