Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Poziomka

Dotycząca firmy: Carrefour

Treść opinii: Wybrałam się do marketu, bo miała być super promocja. Kiedy tylko wjechałam na parking marketu okazało się, że dużo miejsc jest zajętych mimo tego, że była wczesna pora i większość osób była jeszcze w pracy. Jakoś udało mi się znaleźć wolne miejsce, nawet blisko wejścia. Kiedy weszłam do sklepu zauważyłam mnóstwo klientów biegających między paletami z produktami przecenionymi. Nie zdziwiło mnie to, bo promocje były naprawdę okazyjne. Przykładem był proszek do prania opakowanie 3,5 kg za 24,99 zł i za 1 grosz można było kupić drugie opakowanie. Produktów dostępnych za jeden grosz pod warunkiem zakupu drugiego egzemplarza było różnych kilkadziesiąt, między innymi w ofercie promocyjnej były środki chemiczne, ubrania, ale tez produkty spożywcze. Jak wspomniałam większość produktów w tej promocji ustawiona była na paletach, a spożywcze drobne były na półkach oznaczone znakiem „drugi produkt za 1 grosz”. W ten sposób można było łatwo zauważyć jakich produktów dotyczy promocja i nie trzeba było się nad tym zastanawiać stojąc przy półce sklepowej. Na paletach panował lekki rozgardiasz, ale można powiedzieć, że nie było tragicznie. Produkty bardzo szybko się rozchodziły, ale obsługa na bieżąco uzupełniała braki na paletach lub nawet przywoziła nowe, pełne palety. Przy produktach promocyjnych pracowało non stop kilka osób z obsługi sklepu i dbało o to, by klienci byli zadowoleni. Większość towarów promocyjnych była cały czas dostępna, nie udało mi się tylko kupić serka twarogowego, bo kiedy dotarłam do półki z tymi serkami okazało się, że już pusta. Został tylko napis informujący o promocji, nie wiem czy obsługa nie zauważyła braku na półce czy po prostu asortyment się wyczerpał. Bardzo spodobała mi się też obsługa przy kasie, kasjerka dość szybko obsługiwała klientów, a co najważniejsze dla wszystkich była miła i uprzejma. Każdego klienta traktowała w sposób indywidualny i bardzo profesjonalny, rozmawiając z nim i utrzymując przez cały czas kontakt wzrokowy i słowny.