Opinia użytkownika: Em.
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Bardzo zastanawia mnie sposób przyznawania punktów w programie dla super obserwatorów, dlatego napisałam dość obszerną wiadomość z pytaniem, oraz prośbą o wyjaśnienie kilku spraw. Podkreśliłam też, że chcę wiedzieć dlaczego punkty nie są przyznawane, żeby móc poprawić się i zmienić to, co jest negatywnie w opiniach postrzegane. Przygotowałam się, wykazałam które opinie (niepunktowane) zawierają opis wszystkich z 5 obszarów, a także wskazałam, w których jest to niemożliwe, a ja opisałam kwestie na które zwrócić uwagę mogłam (np. w przypadku dostawy pizzy opisując zachowanie osoby odbierającej telefon, oraz dostarczającej). Nie ukrywam, że zebranie takich opinii oraz wskazanie opisanych obszarów zajęło trochę czasu dlatego liczyłam na również wyczerpującą wypowiedź. Niestety, po 4 dniach roboczych dostałam wiadomość, która w dość okrężny sposób omijała odpowiedzi na moje pytanie. Wklejono informacje, które są dostępne na stronie. Po przeczytaniu maila osoba powinna wiedzieć, że mam do nich dostęp oraz z nich korzystam. Przyznano, że nie zawsze można opisać wszystkie obszary, więc wnioskuję z informacji, że w takich sytuacjach przyznawanie punktów jest dowolne, bo mimo - w mojej opinii - wyczerpującego punkty opisu przyznawane nie są. A dla jakości obsługi jak widać większe znaczenie ma opis każdego z obszarów niż skupienie się na tym, co najistotniejsze. Widocznie zamawiając jedzenie przez telefon muszę wnikliwie opisywać odnośnie 'wygląd miejsca obsługi' ulotkę lub stronę.Pytanie co mam opisać w tej obserwacji odnośnie miejsca obsługi? Też stronę? ..