Opinia użytkownika: zezenka
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Otrzymałam wczoraj przesyłką kurierską telefon z aneksem. Wieczorem, mając chwilę wolnego włożyłam swoją kartę SIM i włączyłam go, żeby sprawdzić jak działa. Jakież było moje zdziwienie, gdy po około 5min. sprawdziłam stan konta, a tam mała, bo mała kwota 2,02zł brutto (internet miałam mieć za darmo). Wyłączyłam więc telefon i postanowiłam odwiedzić salon T-Mobile. Bardzo lubię tam chodzić, gdy za ladą stoi młoda dziewczyna, ponieważ wszystko dokładnie wytłumaczy, wyjaśni i o wszystko można ją zapytać. A jeszcze dodatkowo miała dziś na sobie różowy polar, który ładnie wtapiał się w kolory przewodnie pomieszczenia (róż z bielą). Powiedziałam jej o kwocie, która została mi policzona, a nie powinna być. Poprosiła o podanie jej telefonu i numeru telefonu. Wstukała coś i powiedziała mi, że kwota dalej pozostanie do zapłaty (dobrze, że malutka, to jeszcze ujdzie), ale z Interentu mogę już korzystać za darmo.Pomieszczenie salonu nawiązuje kolorami do loga firmy: ściany są białe, dodatki na ścianach różowe, blat stołu jest biały, zaś krzesła (wygodne) czarne. Podłoga w sklepie jest drewniana, zaś w kącie przy oknie stoi malutki stoliczek z krzesełkami i zabawką dla dzieci.