Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Nokia
Treść opinii: Odmówiono mi naprawy półrocznego telefonu Nokia C5 w ramach gwarancji. Pęknięty był wyświetlacz. Nie jestem osobą która telefonem rzuca itp. Z zewnątrz telefon jest bez zarzutu, nawet małej rysy. Jednak wyświetlacz pęknięty. Kiedy przyszłam do Autoryzowanego Salonu Nokii w Toruniu, Pani obsługująca mnie od razu stwierdziła sama że telefon został uszkodzony mechanicznie. Dopiero po mojej prośbie poszła na zaplecze. Wróciła wraz z Panią kierownik, obydwie stwierdziły uszkodzenie mechaniczne, które nie kwalifikuje się do naprawy w ramach gwarancji. Wyceniły koszt naprawy na 230 złotych brutto. Posiadam wiedzę na temat telefonów Nokia, gdzie wiem, że części do tego modelu są plastikowe i należy uważać nawet przy wkładaniu telefonu do kieszeni, ponieważ nawet przy takiej czynności wyświetlacz może pęknąć.