Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Netia
Treść opinii: zamówiłem internet w Netii 20mb za 59PLN testy łacza wykazały wyśmienitą jakośc kabli , odległośc od centrali ok 1km - ok wchodze w to !!!:)Jednak po pół roku wszystko odwróciło się do góry nogami , prędkość internetu malała z dnia na dzień a na infolini doslownie bełkot "specialistów" , wręcz powiedziano mi że mój kabel się wypala i nie są w stanie świadczyć mi usługi zgodnie z umową , zrywanie połączeń stało sie codziennościa , technicy przyjeżdżali i rozkładali ręce . Gdy składałem skargi i reklamacje na infolini często dochodziło do zerwania połączenia z konsultantami, dlategoo byłem zmuszony do reklamowania poprzez meil . podczas rozmów z konsultantami sam musiałem naprowadzać konsultanta co ma zrobic dlatego uważam że wiedzę mają slabą , zachowanie również daje wiele do życzenia ponieważ gdy nie wiedzą co powiedzieć poprostu się rozłanczają , oferta netii jest kusząca na naszym rynku ale w taki sposób wabi sie klientów a pózniej trzeba radzić sobie samemu ,reklamacje w netii trwaja bardzo dlugo a na przerwy w internecie to najlepszą wymówką jest - "awaria jest masowa , technicy nad tym pracują " w tej hwili mam 1mb z problemami , czekam na koniec umowy tj do maja 2012 . Nie polecam tej firmy !!!