Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Damian_142

Dotycząca firmy: NETTO

Treść opinii: Jak co dzień późnym popołudniem wybrałem się na zakupy podstawowych artykułów domowych. Tego dnia trafiłem do jednego ze stargardzkich supermarketów Netto. Muszę przyznać, że już od początku zostałem zrażony. Przy wejściu brakowało koszyków na zakupy, kawałek dalej pomiędzy regałami stała wielka częściowo rozebrana paleta - co prawda w pobliżu była pracownica sklepu, ale całe to ustrojstwo utrudniało przejście oraz dostęp do soków. Dział z warzywami wyglądał jakby nikt tam nie zaglądał dłuższy czas - niesamowite braki w owocach i warzywach. W lodówkach towar przemieszany, widać puste kartony po różnych produktach, kosze z promocjami wcale nie wyglądały lepiej -porozrywane opakowania itp. Kosze z pieczywem pootwierane, pieczywo porozrzucane w niech całkowicie przypadkowo, a czytnik cen nie czytał części kodów. Patrząc na to wszystko odniosłem wrażenie, że skoro dostajemy towar w dość atrakcyjnej cenie nie powinniśmy wymagać nie powinniśmy oczekiwać porządku... Oczywiście otwarta tylko jedna kasa przy stoisku z alkoholem, po 8 minutach czekania zobaczyłem, że na wyraźną prośbę innych zniesmaczonych klientów otworzono drugą kasę. Zdaję sobie sprawę z tego, ze taki bałagan robią klienci, ale w ciągu dnia w sklepie jest tyle obsługi, że ktoś mógłby zadbać o to aby panował tam względny porządek. Muszę pochwalić pana który obsługiwał kasę, ponieważ pomimo dość sporego napięcia jakie panowało w kolejce bardzo sprawnie i z miłym usposobieniem obsługiwał kolejne osoby.