Opinia użytkownika: Wioleta_146
Dotycząca firmy: NEONET
Treść opinii: Mój chłopak odwiedził sklep NEON-ET w Suwałkach, ul. Noniewicza. Zainteresował się z ofertą telewizorów LCD w 3D. Uprzejmy sprzedawca podpowiedział jak włączyć okulary, drugi uprzejmie załatwiał sprawę wymiany wadliwego żelazka na nowy egzemplarz. Nagle podbiegł zdenerwowany i naładowany emocjami kierownik i wyrywa nowe żelazko z rąk jakiegoś Pana mówiąc, że zbyt długo czekał z reklamacją (minął 1 miesiąc, żelazko objęte 2-letnią gwarancją). Na moje pytanie dlaczego tak się dzieje i czym jest podyktowany ten jego miesiączny termin, pan kierownik wycedził przez zęby z pogardą i arogancją \" a co to Pana obchodzi, kim Pan jest, że pyta\". Mówię, że potencjalnym klientem, który chciałby uniknąć ewentualnych problemów z reklamacją. Pan kierownik z wpiętym w klapę sloganem \"U nas klient jest najważniejszy\" chamskim tonem poinformował mnie, że nie będzie nic wyjaśniał i nakazał mi ściszenie głosu, by go nie denerwować. Szczęściem nie nakazał mi ucałowania dłoni i błagania o informacje, które oni mają obowiązek przekazać każdemu z klientów. To samo pytanie zadał Pan od żelazka i również nie uzyskał odpowiedzi. Jeśli macie cokolwiek kupić to zalecam obchodzenie tego sklepu z jego kierownikiem szerokim łukiem. Oszczędzicie sobie nerwów, pieniędzy i zdrowia.