Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Euro Bank S.A.
Treść opinii: Zadzwoniła do mnie pracownica obsługi klienta Sabina z ofertą karty kredytowej, mówiąc o mnie jako jednym z najlepszych klientów, dla mnie to taki „chwyt” marketingowy zachęcający do przyjęcia oferty. Nie mam nic przeciwko temu, to miło gdy klienta starają się docenić czy wyróżnić. Powiedziałam, że mam już kilka kart tego typu i kolejna raczej nie jestem zainteresowana. Miała pełna informacje o tym stanie rzeczy i wyrozumiale przyjęła moje stwierdzenie, jednak proponowała kartę tego banku z pokaźnym limitem, oferując zamianę moich kart na jedna. Mam doświadczenie, że czasami z przyczyn technicznych, terminale sklepowe nie mogą przyjąć karty jakiegoś banku i wtedy z innego banku jest bardzo pomocna. Zdarzyło mi się już, że gdy podawałam kartę kasjerka informowała mnie, że karta PKO nie może być zrealizowana i wtedy podawałam inną. Pani Sabina przyjęła to z wyrozumiałością i powiedziała abym jeszcze się zastanowiła bo ta oferta będzie dla nie dostępna jeszcze do połowy marca, wystarczy mi tylko dowód osobisty i wizyta w którymkolwiek oddziale Eurobanku. Serdecznie zapraszała gdybym się zdecydowała. To miło, że nie nalegała i nie była natrętna z oferta, bądź co bądź intratną. Lubię gdy dzwoniący do mnie oferent okazuje wyrozumiałość i nie stara się na „siłę” wcisnąć mi produkt, pozostawiając spory zapas czasu do namysłu, bez jakiejkolwiek presji. Przygotowanie ofert to domena m.in. banków, korzystanie z nich to decyzja klienta. Postawa tej pani Sabiny była jak najbardziej OK.