Opinia użytkownika: Anna_149
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: w DNIU 18.02.2012 udałam się będąc w Tucholi na zakupy do Polomarketu. Głównym celem był zakup kurczaka z rożna, ale zanim doszliśmy do stoiska mięsnego anjpierw zatrzymaliśmy się na stoisku z warzywami po drodze wrzucając do koszyka różne produkty spozywcze jak drożdże czy popcorn. Zanim natomiast znaleźliśmy się przy kasie minęło jakieś 15 minut. Po podejściu do kasy stały przed nami dwie osoby w kolejce. Przy kasie doznałam rozczarowania, bo jeden z produktów był, źle opisany i zapłaciłam za niego zamiast 3 zł , 7 zł, po za tym zdenerwował mnie zwrot ze strony kasjerki szatynki w półdługich włosach około 40 letniej, czy życzę sobie krem do rak i sztuczne Dzieńdobry jak i życzę miłego popołudnia. Odnośnie tego kremu do rak, jak byłabym nim zainteresowana to prezecież sama włozyłabym sobie go do koszyka. Standarty zwrotów tej firmy moim zdaniem są irytujące. My klienci nie przepadamy za sztucznymi zwrotami. Na zakupy wydałam 27 zł.